Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Když jsem před chvilí poslouchal diskuzi Juračky s Kalouskem, tak jsem si kladl otázku, zda podle tehdy platných předpisů v ČR a EU bylo morální zamítnout dotaci firmě Čapí hnízdo, protože by ji vlastnil anonymní vlastník.

Podotýkám, že pokud neměl Agrofert jako předmět podnikání provozování podobných atrakcí, bylo asi možné tuto firmu vyvést z tohoto seskupení.

2 1
možnosti
LH

To nevím. Ať to posoudí olaf, případně naše justice. I kdyby z toho Babiš vyšel čistý jako beránek, tak to na věci nic nemění. Pořád účelově manipuloval s vlastnictvím firmy a následně opakovaně lhal.

6 1
možnosti
Foto

Poslanec Úsvitu Fiedler mě taky překvapil a musím konstatovat, že jeho výrok je zcela adekvátní ke kauze Čapí hnízdo.

2 0
možnosti

tak mne zase Ivan Pilný z ANO, nechápal jsem co ho vedlo k tomu kandidovat za ANO....a ve středu v Události komentáře na čt24 na přímou otázku moderátora zda, dle něj to není podvod odpověděl, že on nemá ve zvyku lhát a podle něj se o podvod jedná. Tak on snad asi nakonec těm předvolebním kecům Babiše věřil

6 0
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1678x
Profesionální sportovní sázkař chovající v úctě liberální hodnoty, s přirozeným zájmem o politiku a historii. Hrdy pravdoláskař. Hrdý Čech - nikoli podporovatel vypjatého nacionalismu. Aktivní sportovec, příležitostný hráč pokeru.

Člen České pirátské strany.


Facebook autora

Seznam rubrik