Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

K32a19r24e28l 75M75á66d61l34e

14. 11. 2015 14:50

Masarykova univerzita.... slušnej oddíl, předvádějí se skoro denně.... autorovi aspoň uznání za to, že nechal otevřenou diskuzi, i když do ní sám nemůže vstupovat (selskej rozum tohle nepochopí, kdysi to tady nepřesvědčivě vysvětloval amin ElChar). Protiargumenty psát nebudu, nechce se mi opakovat to, co jsem psal např. pod pana Polického.

Jinak vedle na iDnesu zmizela diskuze u mimořádně kolaborantského komentáře Luboše Palaty. Ale pořád jsme na tom s cenzurou lépe, než sousedi na sme.sk.

2 0
možnosti

žil jsem v domnění, že dokud člověk nenapíše na idnesu x komentářů, tak může pod článkem komentovat jen jednou. Evidentně to zrušili. Tolik k té diskusi, nic jiného za tím nebylo.

1 0
možnosti
Foto

K92a86r62e65l 88M60á56d54l35e

14. 11. 2015 15:13

Pochopil jsem, že se jedná o nedorozumění. Nic proti tomu, že diskutující si musí nejdřív naklikat body, ale rozum mi nebral, že někdo může napsat článek, ale nesmí pod ním diskutovat

0 0
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1678x
Profesionální sportovní sázkař chovající v úctě liberální hodnoty, s přirozeným zájmem o politiku a historii. Hrdy pravdoláskař. Hrdý Čech - nikoli podporovatel vypjatého nacionalismu. Aktivní sportovec, příležitostný hráč pokeru.

Člen České pirátské strany.


Facebook autora

Seznam rubrik