Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

K67a13r27e67l 57C63a44c25h

23. 5. 2014 0:10

Ještě u žádných voleb jsem nedostal do ruky tolik zbytečně potištěného papíru se jmény uchazečů o nejlukrativnější politický džob. Tak mi to připadá, že kdo má do p...ele díru, chtěl by s ní zahřívat židli v EP. Při takovém kvantu návrhů to těch několik skutečných kandidátů poněkud deklasuje. Jak mám ty volby brát vážně a jak mám brát vážně celý EP?

0 0
možnosti

EP je nutné brát smrtelně vážně, ať to vypadá jak chce. Nekoukejte na to, který tydýt se tam cpe, ale na to, co může provést, když se tam skutečně dostane.

0 0
možnosti
Foto

Mě teda moc lídr kandidátky KDU-ČSL v superdebatě nepřesvědčil,

Naopak pan Niedermayer celkem ano a i proto budu volit TOP09.

jen drobná poznámka-mluvit o sobě  ve vašem věku o tradičním voliči navíc TOP09, která je na scéně teprve 5 rok je trošičku mimo;-)

Přesto ode mě máte karmu

0 0
možnosti

Autore, já bych se to celé napsat nepokusil.?. Je to rozvláčné, ale dá se to shrnout několika slovy. Meloun namalovaný na modro škrtnutý odérem pražských kaváren. Mimochodem Svobodní Vám nic nenutí, naopak Vám, na rozdíl od Vašich preferentů, nabízejí možnost volby a osobní svobody.

0 3
možnosti

Děkuji za jakoukoli reakci. 

Svobodné považuji za stranu reprezentující směr, který má být ve zdravé společnosti potřeba. Na straně mi primárně vadí agresivní styl komunikace příznivců strany i jejich členů. Jsem ochoten mnoho jejich tezí (hlavně v rámci ekonomických částí programu) pochopit i podpořit.

1 0
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1678x
Profesionální sportovní sázkař chovající v úctě liberální hodnoty, s přirozeným zájmem o politiku a historii. Hrdy pravdoláskař. Hrdý Čech - nikoli podporovatel vypjatého nacionalismu. Aktivní sportovec, příležitostný hráč pokeru.

Člen České pirátské strany.


Facebook autora

Seznam rubrik