Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

........dlouhé a blbé........:-P:-P

0 0
možnosti

Dobry den, kdyz studujete tu FSS, tak urcite budete vedet, kolik procent z volicu novych ci malych stran opravdu hleda mesiase. Mohl byste nam to sdelit?

0 0
možnosti

když vyjdu z formulace fašismu ... "rovnostářský kolektivismus, autoritativní a vůdcovský princip, vypjatý nacionalismus, militarismus, kult modernity, mládí a síly jakož i silná ekonomická role státu", tak nějak nechápu tu argumentaci v blogu. 

Škoda, že vyslovení vlastního názoru jde u nás v české kotlině v poslední době (obecně vzato) jen velmi těžko bez urážek, osobních invektiv a případných šovinistických podtextů. Nebudu pana Okamuru volit, ale nazvat ho 25% nám fašistou či 25%ním Japoncem, mi připadá trochu přes. I kdyby byl někdo rodákem z Ghany, pro mě by bylo podstatné, jaký je člověk a jaké má názory.

2 1
možnosti

Záměrně samozřejmě nadsazuji, voliči Úsvitu mě určitě taky šetřit nebudou, když to tady najdou. Ve vystupování Okamury vidím některé prvky z Vaší definice fašismu (rovnostářský kolektivimus aka neustálá kritika privatizace jako rozkradení státu, prvky nacionalismu, tvrdý rasový podtext, kritika svobodných matek atp.) - minimálně přenesené do současných podmínek (aka takhle by asi Benito argumentoval dnes).

Jinak ty procenta jsou hlavně výsměchem tomu, jak se během kampaně do senátu na Zlínsku začal projevovat jako ryzí Moravák, ale nikdy předtím a nikdy po tom od něj taková rétorika slyšet nebyla. Prostě vždycky jen to, co se mu hodí. Jinak je mi jeho původ úplně ukradený.

0 1
možnosti
Foto

Myslím,že jste to napsal přesně a trefně. A pokud chcete či přímo žádáte nějaký ostrý odpor proti Vašim úvahám, tak ode mě ne, já mám naprosto stejný názor ...

1 0
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1678x
Profesionální sportovní sázkař chovající v úctě liberální hodnoty, s přirozeným zájmem o politiku a historii. Hrdy pravdoláskař. Hrdý Čech - nikoli podporovatel vypjatého nacionalismu. Aktivní sportovec, příležitostný hráč pokeru.

Člen České pirátské strany.


Facebook autora

Seznam rubrik